Co sądzisz o moim blogu?

piątek, 10 lutego 2012

Przemyślenia.

Hmmm.... ale miałam dzisiaj dzień. Same nudy. Od rana dodaję posty, czekam na chwilowy przypływ inspiracji, żeby zrobić jakieś ciekawe foto, ale jak na razie to nic mi nie wychodzi, o mało co nie urwałabym obiektywu od aparatu... Mam dużo rzeczy do zrobienia, ale i tak siedzę i nic nie robię... Lenistwo dzisiaj zwyciężyło. Mam nadzieję , że blog uzyska co najmniej 10 obserwatorów, inaczej go usuwam , po co blog , którego nikt nie czyta? Już stało się tak kiedyś, przez prawie całe wakacje miałam bloga. Szkoda tylko , że miałam mało obserwatorów, bo tak dużo pracy w niego włożyłam ... No cóż.. życie bywa okrutne ... hehe 
Prosiłabym was o komentowanie moich postów, piszcie czy wam się podobają, czy może coś pozmieniać. Mogę też pisać o fryzurach. Jak np. wykonać kłosa , lub warkocza dobieranego, albo jak pielęgnować włosy.
Więc namyślcie się i piszcie w komentarzach.
Do następnego postu!



1 komentarz:

  1. Przede wszystkim pisz bloga dla siebie, a wtedy i będą obserwatorzy.

    OdpowiedzUsuń