Co sądzisz o moim blogu?

niedziela, 12 lutego 2012

Beznadziejnie...

Przepraszam , że nie pisałam wieczorem jak wam obiecałam , ale nie mogłam. :(( Musiałam uczyć się historii, znowu zajęło mi to pół nocy. Namęczyłam się znowu, ahhh jak ja nie cierpię szkoły. Dzisiaj może pojadę na zakupy , muszę kupić po pierwsze plecak, bo poprzedni się porwał, mam jeszcze torbę, ale jest nie sztywna i ciągle mi się wszystko w niej niszczy i miesza, pewnie nie wytrzymałaby "czwartkowych książek", wtedy mam najwięcej lekcji . A wczoraj w nocy działo się coś dziwnego. Nie wiem czy to awaria świateł , czy coś innego, ale zapalały się same i gasiły... masakra.  O AVON napiszę później, jak znajdę chwilkę. Możecie wybrać o czym :
- płatki do kąpieli
- żel pod prysznic<Hollywood Starlet , Tropics , Winter Delight , arbuzowy z naturals>
- 3 w 1 peeling, maseczka i żel do twarzy na wypryski
- mgiełka do ciała < arbuzowa, truskawkowa, satynowa miękkość>

Zamówiłam ostatnio zestaw w którym jest szczoteczka do oczyszczania twarzy i wybrany produkt myjący, zestaw kosztuje 12.90, czy opłaca się go kupować ? dowiecie się jak mi przyjdzie. Mam jeszcze zamówiony żel pod prysznic Tropics i krem do rąk.
Do następnego postu!

7 komentarzy:

  1. Ja bym chciała o płatkach do kąpieli :)
    Prowadzisz świetnego bloga, wydajesz mi się być ciekawą osobą, bloga oczywiście obserwuję, jak chcesz, możesz też zaobserwować mojego. ;)
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O mgiełce !!
    Ja też nie cierpię czwartków, torby nie podnieść, a w szkole ledwo wytrwać... ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię tylko piątki , mało lekcji , a poza tym już prawie weekend :D

      Usuń
  3. peeling! ;)

    może odwiedzisz mojego nowo założonego bloga?:3
    http://myblondhair.blogspot.com
    z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że każdy chce coś innego ^^ więc piszę na życzenie :))

      Usuń
  4. nie cierpię historii! może napisz o tym peelingu? ;)

    OdpowiedzUsuń